Termeni și condiții utilizare platformă

  1. Părțile Contractante

OEPIA  S.R.L., o societate cu răspundere limitată, cu sediul social situat în Buftea, Sos. Bucuresti-Targoviste, nr 147, jud. Ilfov, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J2020000062231, având cod unic de înregistrare RO23142225, reprezentată în mod legal de dl Augustin Pop, în calitate de Administrator operatorul platformei www.loadhub.ro si a aplicatiei mobile LoadHub disponibile in AppStore si GooglePlay in calitate de Prestator;

și

Client/Beneficiar – peroană juridică care achizițtionează produse și/sau servicii prin intermdiul site-ului www.loadhub.ro au agreat urmatoarele:

Acesta reprezintă contractul propus de Prestator și trebuie acceptat înainte de comandarea oricărui serviciu oferit de Prestator. Orice comandă confirmată de Client, prin bifarea căsuței “DA, sunt de acord cu Termenii și Condițiile” reprezintă o acceptare din partea Clientului a ofertei Presatorului, în condițiile stipulate de art. 9 din Legea comerțului electronic 365/2002. Bifarea căsuței reprezintă o semnatură electronică, în sensul art. 4 pct. 3 din Legea semnăturii electronice nr. 455/2001, având aceeași valoare cu o semnatură olografă.

Definitii:

Platforma: site-ul de internet www.loadhub.ro, precum si ansamblul serviciilor accesibile pe acest site web, pe subdomeniile acestuia sau prin aplicatia mobila LoadHub

Serviciu: serviciile puse la dispozitie de Prestator prin intermediul Site-ului sub forma unui abonament lunar.

Client: persoana fizica autorizata sau persoana juridica care se inregistreaza pe Site si utilizeaza serviciile site-ului.

Contract: pagina “Termeni și condiții utilizare platformă” și întreg conținutul acesteia

Vizitator: persoana fizica ce viziteaza Site-ul fara a fi achizitionat abonament, vizita neangrenand nici o obligatie financiara din partea vizitatorului

UIT: cod de 16 caractere returnat de platforma e-Transport a ANAF

SPV: Spatiul Virtual Privat unde pot fi accesate sectiunile dedicate puse la dispozitie de ANAF pentru e-Transport

2. Obiectul si acceptarea Contractului de prestari servicii

 2.1 Obiectul contractului îl reprezintă furnizarea către Beneficiar a serviciilor existente pe Platforma web LoadHub, deținută de Prestator, iar Beneficiarul este de acord sa plateasca Prestatorului contravaloarea acestor servicii, respectand conditiile si clauzele prezentului contract.

2.2 Serviciile oferite de Prestator sunt valabile asa cum pot fi accesate de Beneficiar de pe interfete precum: aplicatii desktop ce se instaleaza pe sisteme de operare Windows, Mac si Linux, aplicatii iOS si Android si web browser.

2.3 Platforma web LoadHub nu poate fi utilizata decât dacă Beneficiarul creează un cont inregistrat si activ pe site-ul web loadhub.ro.

2.4 Pentru crearea Contului înregistrat, Beneficiarul (o persoana fizica, in calitate de reprezentant legal sau imputernicit al societatii comerciale care este inregistrata in Romania si are un cod fiscal valid la interogarea in ANAF (numit in continuare Manager cont), trebuie să urmeze pasii de inregistrare de pe site, respectiv: validează o adresă de email și să selecteze un plan de abonament.

2.5 Beneficiarul declară că are cunoștință despre faptul că LoadHub este doar o interfata intre societățile comerciale care sunt vizate de legislatia e-Transport în vigoare si site-ul ANAF, serverele ANAF si toată infrastructura web sau accesibila la nivel de API pe care ANAF o pune la dispozitie. În acest sens, Prestatorul nu își asumă raspunderea pentru ceea ce declară utilizatorii Platformei, pentru functionarea deficitara a infrastructurii ANAF, pentru utilizarea necorespunzatoare a Platformei LoadHub sau orice alte actiuni care se pot finaliza prin sancționarea utilizatorilor Platformei de catre autoritățile competente în acest sens.

2.6 Preturile pentru abonamentele disponibile pe Platformă, cat si pentru resursele suplimentare ce pot fi utilizate sunt prezentante in art 3.1. Accesarea serviciilor de catre Managerul de cont sau de catre alte conturi create de acesta reprezinta acceptarea de catre acesta a pretului oferit de Prestator.

2.7 Prestatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentele conditii de prestari servicii in orice moment. In acest sens, va instiinta Clientul despre modificarile survenite, orice modificare devenind aplicabila in termen de 7 zile de la instiintarea Managerului de cont.

2.8 Prezentul contract de prestari servicii este insotit si trebuie interpretat impreuna cu Politica de confidentialitate gasita la adresa: https://www.loadhub.ro/politica-de-confidentialitate

3. Valoarea contractului si modalitățile de plată

3.1 Pentru serviciile prestate, Clientul va achita Prestatorului contravaloarea abonamentului si a resurselor suplimentare utilizate, astfel cum au fost ele selectate in procesul de inregistare pe site. De asemenea, la cererea expresă a Clientului transmisă in scris la adresa de email a Prestatorului, tipul abonamentului poate fi modificat către un plan superior sau inferior. Tipurile de abonamente disponibile si costul suplimentar de resurse sunt detaliate în cele ce urmează:

Transportator: 19,99e/lună, 1 utilizator, 100 UIT incluse/lună (0,03e/UIT suplimentar),  1GB stocare inclusă (10e/GB/lună suplimentar)

Transportator+: 29,99e/lună, 3 utilizatori, 300 UIT incluse/lună (0,02e/UIT suplimentar),  2GB stocare inclusă (8e/GB/lună suplimentar)

Declarant: 54,99e/lună, 5 utilizator, 300 UIT incluse/lună (0,02e/UIT suplimentar),  5GB stocare inclusă (7e/GB/lună suplimentar)

Declarant+: 84,99e/lună, nelimitat utilizatori, 500 UIT incluse/lună (0,01e/UIT suplimentar),  7GB stocare inclusă (5e/GB/lună suplimentar)

3.2 Pentru claritate, tranzactiie care vor fi facturate suplimentar constau în:

  • UIT suplimentari: verificarea conditiei de UIT generate/importate suplimentar se verifica la data de facturare a abonamentului. Conditia este verificata pentru perioada de valabilitate care se incheie. În perioada de valabilitate a abonamentului, daca se genereaza/importa mai mult decat numarul de coduri UIT incluse in plan, toate codurile UIT care depasesc numarul de UIT inclus in plan sunt facturate la valoarea unui UIT suplimentar conform tipului de abonament al firmei. La schimbarea perioadei de valabilitate a abonamentului, numarul de UIT generate/importate se reseteaza la 0. Actiunea de “Modificare vehicul” pentru un UIT generat/importat in platforma nu reprezinta consumul unui UIT suplimentar.
    • EX: planul Transportator are 100 UIT/luna inclus. Daca la data de facturare a generat/importat 120 UIT-uri se va factura ca UIT suplim: 20 UIT
    • Daca la urmatoarea data de facturare a generat 98 UIT, pentru aceea perioada nu există niciun UIT suplimentar de facturat.
  • GB suplimentari: verificarea conditiei de spatiu de stocare suplimentar utilizat se verifica la data de facturare a abonamentului. Conditia este verificata pentru perioada de valabilitate care se incheie. Se verifica daca cumulul de documente/fisiere stocate in contul companiei depaseste spatiul de stocare alocat si in caz afirmativ se factureaza in incremente de 1GB. De asemenea, GB suplimentari se verifica lunar si se factureaza tot ce depaseste stocarea alocata conform abonament.
    • EX: planul Transportator are 1GB inclus. Daca la data de facturare ocupa 1,2GB se va factura ca GB suplim – 1GB.
    • Daca la urmatoarea data de facturare este ocupat 1,4GB facturam ca GB suplim tot 1GB

3.3 Factura aferenta abonamentului selectat cat si a potentialelor resurse suplimentare utilizate se emite in aceeasi zi in care se debiteaza cu succes cardul bancar atasat la contul companiei. Clientul este notificat pe email de faptul ca factura a fost generată, iar acesta o poate accesa in contul sau de pe Platforma sau o poate descarca din SPV prin intermediul serviciului e-Factura.Factura se comunica Beneficiarului exclusiv prin mijloace electronice.

3.4 Toate conturile noi beneficiaza de 7 zile de utilizare gratuită care curg din ziua in care se valideaza contul. La sfarsitul acestei perioade se debiteaza cardul bancar cu contravaloarea in LEI (+tva) a abonamentului selectat de Managerul de cont.

3.5 Abonamentul se achita lunar in avans. La finalul perioadei de testare gratuita de 7 zile se debiteaza cardul Beneficiarului pentru o perioad de 30 zile de la ziua in care gratuitatea oferită expiră.

3.6 Resursele suplimentare utilizate (UIT-uri si Stocare) se factureaza la aceeasi data cu facturarea abonamentului, insa raportat la perioada anterioara.

3.7 In orice moment, utilizatorul are acces in secțiunea denumită Setari cont de pe Platforma deținută de Prestator si poate verifica daca a depasit numarul de resurse incluse in cont, precum si suma care trebuie achitată

3.8 In cazul in care cardul pus la dispoziție de Beneficiar nu poate fi debitat de către Prestator, contul devine RESTANT, iar Managerul de cont, cat si utilizatorii adaugati de el in contul companiei, nu mai pot utiliza resursele pana cand nu se actualizeaza date cardului si Prestatorul debiteaza suma de plata restantă. În această situație, perioada de abonament rămâne aceeași.

3.9 Managerul de cont are posibilitatea de a SUSPENDA un cont, dacă optează pentru această procedură. În această situație, Prestatorul va verifica daca există resurse suplimentare folosite in perioada curenta de valabilitate a abonamentului, în caz afirmativ debitând contul Beneficiarului pentru a le inchide. Perioada de facturare a abonamentului va fi de asemenea suspendata, aceasta putând fi modificata pe date noi atunci cand se reactiveaza contul de catre Managerul de cont sau de către un reprezentant al Platformei.

4. Durata contractului

4.1 Contractul se incheie pe o perioada nedeterminata, incepand de la data bifării căsuței “DA, sunt de acord cu Termenii si Condițiile” și activării contului pe loadhub.ro, obligatiile partilor intrând in vigoare de la aceasta data.

4.2 In situația în care Managerul de cont doreste modificarea tipului de abonament ales pe parcursul perioadei in care este activ un abonament anterior ales, acesta poate opta pentru plata diferentei in cazul in care abonamentul ales are o valoare mai mare decat cea pentru care a platit.

4.3 Prin acceptarea prezentului contract, Managerul de cont este de acord sa puna la dispozitia Platformei propriul Token electronic si isi exprima acordul implicit pentru utilizarea informatiilor de identificare ale Token-ului pentru ca Platforma sa poata trimite notificari catre spatiul public virtual (SPV) al  ANAF atat direct de catre Managerul de cont, cat si de catre entitatile transportatoare, utilizatori ai Platformei sau a aplicatiei mobile, desemnate de Managerul de cont sau membrii echipei sale la definirea unui transport (cod UIT) in contul sau din Platforma, in cursul utilizarii acesteia.

5. Disponibilitatea serviciilor afisate

5.1 Oferta Prestatorului cu privire la serviciile oferite si pretul acestora este valabila exclusiv cat timp este afisata pe site.

5.2 Orice modificari ale tarifelor sau cu privire la disponibilitatea serviciilor vor fi comunicate prin transmiterea in scris catre Client (prin email).

5.3 Clientul este responsabil cu actualizarea datelor din contul de utilizator imediat ce intervin schimbari. Prestatorul nu isi asuma responsabilitatea in cazul in care intervin prejudicii sau pagube de orice natura din cauza imposibilitatii de a accesa adresa de e-mail declarata in contul de utilizator.

Prestatorul va depune toate eforturile pentru a oferi permanent accesul la serviciile oferite, dar nu poate garanta total disponibilitatea serviciului, depunand toate diligentele necesare sa ofere serviciul la calitate si disponibilitate de 100%. Perioada de disponibilitate nu include perioadele de mentenanta anuntate in prealabil in cadrul serviciului, insa include acele perioade de mentenanta neanuntate. Ca atare, avand in vedere dependenta serviciilor oferite de accesul la Internet, posibilele limitari tehnice si de sistem ce pot aparea, Prestatorul isi asuma o obligatie de diligenta in ceea ce priveste disponibilitatea serviciilor in proportie de 99%.

6. Drepturile si obligatiile partilor

6.1 Drepturile si obligatiile Beneficiarului/Clientului:

  • Beneficiarul se angajeaza sa colaboreze cu Prestatorul, la cererea acestuia din urma sau din initiativa proprie, in vederea prestarii serviciilor prevazute in prezentul Contract in mod corect si in timp util.
  • Beneficiarul se angajeaza sa efectueze plata pentru serviciile furnizate de Prestator conform art. 3.
  • Beneficiarul se angajeaza sa pastreze in deplina confidentialitate prevederile prezentului Contract.
  • Pentru o bună funcţionare a infrastructurii informatice, Beneficiarul trebuie să achiziţioneze echipamente, dacă este cazul, să respecte şi să pună în aplicare recomandările Prestatorului. Nerespectarea acestor reguli exonerează de orice răspundere Prestatorul.
  • Pe toata perioada utilizării Platformei și a perioadei în care este în vigoare prezentul contract, Clientul este unicul responsabil pentru intreg continutul existent in contul sau sau pentru orice incalcare a legii sau a drepturilor unei terte persoane, inclusiv pentru declaratiile, abtinerile sau omiterile sale.
  • Clientul se obliga sa foloseasca serviciile oferite de Prestator in deplina legalitate si cunoscand dispozitiile legale in vigoare cu privire la activitatea pe care o desfasoara.
  • Beneficiarul se obliga sa respecte in totalitate prevederile legate de drepturile de autor apartinand Prestatorului si protectia datelor cu caracter personal in ceea ce priveste datele introduse in sistem.
  • Clientul isi asuma intreaga raspundere pentru crearea, personalizarea, administrarea, gestionarea, acuratetea si legalitatea documentelor emise si a fisierelor trimise, prelucrate sau salvate cu ajutorul serviciilor oferite.
  • Clientul va procesa datele cu caracter personal conform prevederilor legale in vigoare si are obligatia de a respecta legislatia in acest domeniu, iar Prestatorul nu poate fi facut responsabil pentru niciun fel prejudicii sau incalcari ale drepturilor tertelor persoane.
  • Beneficiarul intelege si este de acord cu Termenii si Conditiile existente pe https://www.loadhub.ro/termeni-si-conditii

6.2 Drepturile si obligatiile Prestatorului

  • Prestatorul se obliga sa furnizeze Beneficiarului serviciile la care face referire prezentul Contract, intr-o maniera profesionista si la termenele convenite cu Beneficiarul.
  • In scopul prestarii Serviciilor prevazute in prezentul Contract, Prestatorul suportă, pe întreaga durată a executării serviciilor, toate costurile legate de personalul sau.
  • Prestatorul actioneaza ca un gazduitor pentru continutul adaugat de Client, in conditiile Legii 365/2002 privind comertul electronic. In acelasi timp, in cazul anumitor servicii, o parte limitata de date sunt stocate si pe calculatoarele Clientului. In schimb, datele nu sunt pastrate in browser sau pe mobil. Prestatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderea parolelor de acces la contul de utilizator sau pentru activitati ce pot compromite contul Clientului. In cazul in care Prestatorul primeste o notificare cu privire la existenta unor servicii cu o aparenta nelegala realizata de catre Client, isi rezerva dreptul de a suspenda contul de utilizator sau bloca accesul la acesta.
  • Prestatorul nu monitorizeaza si nu exercita nici un control asupra datelor si documentelor Clientului.
  • Prestatorul, proprietarul exclusiv al tuturor drepturilor de autor referitoare la aplicatii, ofera un drept de utilizare (licenta) neexclusiva si nelimitata in timp si spatiu pe perioada folosirii serviciului sau a abonamentului, pentru folosirea serviciilor oferite.
  • Prestatorul are dreptul de a colecta date anonime despre modul de utilizare a serviciilor sale si de a le face publice in mod agregat.
  • Prestatorul nu va fi tinut raspunzator pentru operatiunile sau declaratiile Clientului.

7. Raspunderea contractuala

7.1 Clientul garanteaza datele introduse si poarta intreaga responsabilitate pentru felul si scopul in care utilizeaza serviciile puse la dispozitie de Prestator precum si pentru felul in care configureaza sistemul de utilizatori ce au acces la contul Clientului si comportamentul acestora.

7.2 Clientul este singurul responsabil cu privire la introducerea informatiilor intr-un mod corect si complet, precum si cu pastrarea acuratetii informatiilor sau a actualizarii lor in contul sau de pe site.

7.3 Prestatorul nu poate fi tinut raspunzator in cazul in care Clientul se foloseste de aplicatiile si serviciile puse la dispozitie in scopuri ilegale sau imorale.

7.4 Clientul este de acord ca este singurul responsabil si va despagubi Prestatorul pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a oricaror actiuni frauduloase din partea acestuia. Prin prezentul document, Clientul intelege si accepta faptul ca Prestatorul va transmite datele acestuia catre organele de urmărire penală, in cazul in care legea il obliga sa faca acest lucru.

7.5 Desi in fiecare moment face eforturi in vederea asigurarii calitatii si corectitudinii mesajelor publicate in site, Prestatorul nu poate garanta, expres sau implicit, in privinta continutului, a software-ului ori a produselor si serviciilor publicate sub egida sa. Prestatorul nu isi asuma raspunderea, in nici o situatie, pentru nici o dauna sau eroare pricinuita direct sau indirect, pentru nici o lipsa de profit directa sau indirecta (incluzand, dar fara a se limita la aceasta enumerare: daune pentru pierderea profitului, intreruperea unor afaceri, sau alte daune pecuniare), suferite ca urmare a utilizarii sau a intreruperii utilizarii ori a lipsei regularitatii informatiilor si serviciilor furnizate de site.

7.6 Clientul este singurul responsabil cu privire la verificarea, introducerea informatiilor intr-un mod corect si complet, precum si cu adaugarea, pastrarea acuratetii informatiilor sau a actualizarii lor in contul sau din Platforma

7.7 Pentru incalcarea obligatiilor prevazute la art. 5.4, Prestatorul va plati penalitati de 0.1% pe zi din valoarea abonamentului pentru fiecare zi de intarziere (lipsa acces).

7.8 Pentru intarzieri in efectuarea platilor Clientul va plati penalitati de 0.1% pe zi din valoarea abonamentului pentru fiecare zi de intarziere. Data efectiva a platii va fi considerata data la care contul bancar al Prestatorului a fost creditat cu suma respectiva.

7.9 Cuantumul penalitatilor poate depasi cuantumul sumei la care au fost aplicate.

8. Incetarea contractului

8.1. Prezentul contract inceteaza de plin drept, fara a mai fi necesara interventia unui/unei tribunal arbitral / instante judecatoresti, in urmatoarele cazuri:

– partile convin incetarea contractului, prin încheierea unui Act adițional;

– neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa repetata a obligatiilor contractuale de catre una din parti, chiar dacă neîndeplinirile sunt unele de mica însemnătate, însă ele au caracter repetat. În acest caz, partea care invocă neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a obligațiilor, are obligația de a notifica în scris partea în culpă, desființarea contractului operand în termen de 5 zile de la primirea notificării;

– reziliere unilaterală, respectiv prin decizia unilaterala a uneia dintre parti, transmisa in scris celeilalte parti; receptia notificarii de incetare trebuie sa aiba loc cu minimum 30 zile calendaristice inainte de data stabilita pentru incetarea colaborarii;

– in caz de dizolvare, lichidare, faliment, retragerea autorizatiei de functionare a unuia din contractanti, caz in care partile vor fi tinute a indestula datoriile uneia catre alta, datorii rezultate pana la momentul interventiei cauzei de disparitie.

– Clientul cesioneaza drepturile si obligatiile sale prevazute de prezentul contract fara acordul celeilalte parti.

8.2 Incetarea prezentului contract nu va avea nici un efect asupra obligatiilor deja scadente intre partile contractante.

8.3. In cazul in care prezentul Contract inceteaza in orice mod (nulitate absoluta, nulitate relativa, reziliere, denuntare unilaterala etc.), obligatia de confidentialitate nu va fi afectata, subzistand independent de toate celelalte clauze si de Contract in ansamblul sau.

9. Exonerarea de raspundere

9.1. Prestatorul nu va raspunde pentru niciun prejudiciu material sau moral, orice paguba sau costuri ce pot interveni din intarzierea platilor ce sunt in sarcina Clientului, precum si incalcarea de catre acesta a oricaror obligatii legale.

10. Confidentialitate

10.1 Nici una din Partile contractante nu are dreptul, fara acordul scris prealabil al celeilalte Parti:

– de a face cunoscuta orice informatie confidentiala unei terte parti, in afara acelor persoane implicate in derularea si executarea contractului;

– de a utiliza orice informatie confidentiala sau la care are acces in perioada de derulare a contractului, in alt scop decat acela de a-si executa obligatiile asumate. Toate informatiile confidentiale trebuie marcate ca atare de partea care le invoca a fi confidentiale.

10.2. Restrictia prevazuta anterior nu va fi aplicabila daca:

– informatia era cunoscuta partii contractante inainte ca ea sa fi fost primita in executarea prezentului contract;

– informatia era accesibila publicului;

– partea in cauza a fost obligata in conformitate cu dispozitiile legale sa dezvaluie informatiile in cauza.

10.3. Obligatia prevazuta in paragrafele precedente va continua sa existe nelimitat in timp si dupa incetarea in orice modalitate a Contractului.

11. Legea aplicabilă contractului

11.1. Drepturile si obligatiile partilor impuse de prezentul contract, precum si toate efectele juridice pe care acesta le produce vor fi interpretate si guvernate de legea romana in vigoare.

11.2. Orice litigiu care are ca obiect acest acord va fi solutionat pe cale amiabila, iar in cazul in care solutionarea amiabila nu este posibila, litigiul poate fi supus medierii . In conditiile in care partile nu cad de acord asupra numirii unui  mediator in termen de 15 zile de la notificarea litigiului, competenta va reveni instantelor romanesti de la sediul Prestatorului.

12. Protecția Datelor

12.1  Datele cu caracter personal furnizate de fiecare Parte cu privire la reprezentantul legal si/sau ale persoanei de contact si/sau ale oricărui angajat implicat în executarea Contractului („Reprezentantul”), respectiv: nume, prenume, adresa de e-mail, cod numeric personal, număr de telefon ale Reprezentantului vor fi prelucrate de Prestator, respectiv de Client, in scopul încheierii și executării prezentului Contract, pe întreaga durată a Contractului (sau, după caz, cel târziu până la data încetării colaborării dintre Prestator sau Client și reprezentantul legal sau persoana de contact respectivă).

12.2  În mod specific, datele personale ale Reprezentatului pot fi prelucrate pentru: (i) comunicarea dintre Părți, (ii) emiterea si plata facturilor aferente serviciilor, (iii) recuperarea prin societăți specializate in recuperări creanțe, sau in justiție a sumelor datorate, (iv) transmiterea Contractului către consultanții fiecărei Părți în scop de efectuarea de audit financiar, sau, după caz (v) investigarea de către autorități a fraudelor/infracțiunilor/contravențiilor, la solicitarea expresă a acestora si in conformitate cu dispozițiile legale aplicabile.

Nici una dintre Părți nu va utiliza datele personale menționate la paragraful (1) în alte scopuri decât cele indicate în prezentul articol.

12.3 Fiecare dintre Părți declară și garantează că are un temei legal pentru prelucrarea datelor menționate la paragraful (1) (inclusiv a obținut, dacă este cazul, consimțământul prealabil, expres, clar si specific al Reprezentantului ale cărui date sunt furnizate celeilalte Părți) in scopurile si prin mijloacele menționate mai sus. Totodată, fiecare Parte își asumă obligația de a notifica cealaltă Parte în cel mult 15 (cincisprezece) zile lucrătoare asupra modificării/schimbării temeiului legal al prelucrării datelor conform celor menționate în prezentul paragraf, respectiv al modificării datelor Reprezentantului.

12.4 Fiecare Parte garantează că a implementat toate măsurile tehnice și organizatorice pentru asigurarea securității datelor prelucrate de oricare dintre acestea în executarea Contractului (inclusiv, datele personale ale Reprezentatului si/sau procesele relevante), împotriva distrugerii ilegale sau a pierderii accidentale, deteriorării, modificării, divulgării sau accesului neautorizat, în special atunci când prelucrarea presupune transmiterea datelor într-o rețea, precum și împotriva oricărei alte forme ilegale de prelucrare.

12.5  În cazul în care Prestatorul respectiv Clientul încetează colaborarea cu Reprezentantul, Părțile: (i) vor modifica prevederile Contractului prin eliminarea oricăror referințe la datele persoanele ale Reprezentatului, și (ii) nu vor mai utiliza aceste date în documentele emise în executarea Contractului (e.g. facturile aferente serviciilor prestate).

12.6 Datele personale ale Reprezentantului nu pot fi transferate către alte terțe părți decât cu acordul prealabil scris al celeilalte Părți, cu excepția terților către care este permisă divulgarea conform prezentului Contract sau legislației relevante (e.g. auditorii financiari(contabillitate) ai Părții).

12.7 La încetarea Contractului, indiferent de motiv, fiecare Parte va preda cu promptitudine celeilalte Părți toate documentele care se află în posesia sa și rezultatele prelucrării sau utilizării care rezultă din (se referă la) relația contractuală, inclusiv cele care conțin datele Reprezentantului. Datele deținute pe orice suport de stocare ale Prestatorului sau ale Clientului (incluzând, dar fără a se limita la, hard diskuri, stick-uri USB, CD-ROM-uri, etc.) vor fi apoi șterse în mod iremediabil și fără a putea fi recuperate, exceptând cazul în care Partea respectivă este obligată să le rețină o perioadă specifică conform cerințelor legislației aplicabile.

12.8 Fiecare Parte va notifica cealaltă Parte cu privire la orice încălcări (sau neregularități în prelucrarea datelor care atrag încălcarea) protecției datelor, incluzând, dar fără a se limita la, incidente legate de securitatea datelor și pierderi de date presupuse sau care pot fi efectiv urmărite.”

13. Forta Majora

13.1 Partea care invoca forta majora este obligata sa dovedeasca prin fapte si acte ca a fost impiedicata de un caz de forta majora sa-si indeplineasca obligatiile care ii revin in urma semnarii prezentului contract.

13.2 Partea care invoca forta majora este obligata sa notifice celeilalte parti, in termen de 2 zile, producerea evenimentului si sa ia toate masurile prosibile in vederea limitarii consecintelor lui.

13.3 Daca in termen de 3 (trei) zile de la producere, evenimentul respectiv nu inceteaza, partile au dreptul sa-si notifice incetarea in deplin drept a prezentului contract fara ca vreuna dintre ele sa pretinda daune interese.

14. Notificari

14.1 In accepțiunea părților contractante, orice notificare adresata de una dintre acestea celelilalte este valabil indeplinita daca va fi transmisa la adresa/sediul/email prevazut in partea introductiva a prezentului contract.

14.2 Daca notificarea se transmite prin email, ea se considera primita in prima zi lucratoare dupa cea in care a fost expediata.

14.3 Notificarile verbale nu se iau in considerare de nici una dintre parti, daca nu sunt confirmate, prin intermediul uneia dintre modalitatile prevazute la aliniatele precedente.

Adrese email:

– Prestator: [email protected]

– Client: adresa de email utilizata de Manager cont la inregistrarea pe Platforma

15. Dispoziții finale

15.1. Partile declara ca au negociat toate clauzele prezentului contract si acestea sunt acceptate in mod expres prin semnarea contractului, orice intelegere anterioara neproducand efecte juridice intre acestea.

15.2. Prestatorul isi rezerva dreptul de a actualiza si modifica periodic acesti termeni. In astfel de cazuri, va informa Clientul in avans, in scris.

15.3 Clientul este de acord, în mod expres, și ia cunoştinţă de toate clauzele incluse în prezentul contract, astfel încât niciuna dintre aceste clauze nu constituie clauză standard, astfel cum sunt definite clauzele standard în articolul 1202 din Codul civil român, nici clauză neuzuală, astfel cum sunt definite clauzele neuzuale în articolul 1203 din Codul civil român. Din motive de claritate, Partile sunt în mod expres de acord că prezentul contract, precum și clauzele acestuia, nu reprezintă un contract de adeziune, astfel cum acesta este definit în articolul 1175 din Codul civil român, acceptand expres toate clauzele astfel cum au fost negociate de parti.

15.4 Indiferent de prevederile acestui Contract, Prestatorul poate negocia și încheia individual un contract scris cu un anumit Client, sens în care prevederile acestora pot fi excluse în întregime sau în parte din contract sau pot fi aplicate în întregime sau doar în parte.

15.5 În aspectele care nu sunt acoperite de acest Contract se vor aplica prevederile legii general aplicabile, în special: Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic, Codul civil român, Legea nr. 455/2001 privind semnătura electronică

15.4. În cazul în care oricare dintre prevederile prezentului Contract este considerată ca fiind nevalabilă, nelegală sau imposibil de pus în executare, indiferent din ce motiv, acest lucru nu va afecta valabilitatea, legalitatea şi punerea în executare a celorlalte prevederi, atunci Părţile se angajează să modifice, să completeze sau să înlocuiască toate sau oricare dintre prevederile care nu sunt valabile, legale sau nu pot fi puse în executare cu prevederi valabile şi executabile care să producă un rezultat economic cât mai apropiat de cel pe care Părţile au intenţionat anterior, fără a renegocia niciuna dintre prevederile esenţiale ale prezentului Contract.

Scroll to Top