Tutoriale

Instalare, înregistrare, autentificare

Loadhub – permisiuni Android

Oprirea monitorizarii unui cod UIT dintr-un LoadPin cu mai multe coduri

Pornire și oprire monitorizare GPS 

Loadhub – permisiuni iOS

Cum finalizăm o comandă și încărcăm CMR

Schimbare vehicul

Creare cont platforma WEB LoadHub

Tutoriale aplicație mobilă

1. Se instalează aplicația mobilă în telefonul conducătorului auto și se creează cont de utilizator
2. Se setează permisiunile din aplicație și din telefon pentru a permite utilizarea aplicației
3. Se introduce codul LoadPin primit de la dispecer sau client
4. Se confirmă informațiile solicitate: nr auto
5. Pornire monitorizare GPS: la plecarea de la locul de încărcare șoferul apasă butonul “Start GPS” din dreptul codului UIT care a fost încărcat sau “Start GPS toate cursele” dacă a încărcat toate mărfurile.
6. Oprire monitorizare GPS: după descărcarea mărfii. șoferul apasă butonul “Finalizează” din dreptul codului UIT care a fost descărcat sau “Finalizează toate cursele” dacă au fost descărcate toate mărfurile.
7. Încarcă pentru fiecare UIT fotografia CMR-ului confirmat.

Pasul 1.  Descarcă gratuit aplicația
Accesează Google Play sau App Store, caută „LoadHub” și apasă butonul  “Instalează”.

Pasul 2. Creează cont de conducător auto
Deschide aplicația și apasă “Înregistrează-te acum”. Introdu o adresă validă de email, creează o parolă și confirmă parola.

Parcurge și acceptă “Termenii și condițiile de utilizare a aplicației” și “Politica de confidențialitate”.

Completează datele vehiculului cu care transporți marfa: număr cap tractor și remorcă.
Apasă “Salvează detalii vehicul” pentru a continua.

Verifică emailul tău și copiază codul de activare primit de la LoadHub.
Introdu codul în aplicație și apasă “Activează contul”.

Pasul 3. Configurează setările din aplicație
Apasă iconița Meniu  ≡  din colțul stânga sus

Schimbă limba: Selectează limba dorită: română sau engleză.  Standard, aplicația se instalează în limba selectată pe telefon.

Selectează “Setări permisiuni” și activează pe rând:
– “Notificări în aplicație”.
– “Servicii locație”: “Permanent”. Dacă nu este disponibil, selectează “În timpul folosirii aplicației”.
– “Cameră foto” : “În timpul folosirii aplicației”.
– “Semnal telefon”.

Pasul 4. Configurează setările din telefon
Intră în setările telefonului sau în ” Informații despre aplicație” ,  “Permisiuni” și selectează:
–  “Locație”  bifează: “Permite întotdeauna” .
– ” Utilizarea bateriei pentru aplicații” : “Fără restricții”.

Felicitări, contul tău este activ!

1. Configurează setările din aplicație
În aplicația mobilă LoadHub apasă iconița Meniu  ≡  din colțul stânga sus.  Selectează “Setări permisiuni” / “Permission settings” și activează pe rând fiecare din permisiuni:
– “Notificări în aplicație“.
– “Servicii locație“: “Permanent”. Dacă nu este disponibil, selectează “În timpul folosirii aplicației”.
– “Cameră foto” : “În timpul folosirii aplicației”.
– “Semnal telefon“.

2.Configurează setările din telefon
Intră în setările telefonului sau în ” Informații despre aplicație” , “Permisiuni” și selectează:
– “Notificări în aplicație” (Permite / Allow notifications)
– “Locație” (Permite întotdeauna / Allow all the time)
– “Cameră foto ” (Permite când se utilizează aplicația / Allow only while using the app)
– “Permisiune telefon   / Celuar data “
– ” Utilizarea bateriei pentru aplicații” : “Fără restricții”.

1. Configurează setările din aplicație
În aplicația mobilă LoadHub apasă iconița Meniu  ≡  din colțul stânga sus.  Selectează “Setări permisiuni” / “Permission settings” și activează pe rând fiecare din permisiuni:
– “Notificări în aplicație“.
– “Servicii locație“: “Permanent”. Dacă nu este disponibil, selectează “În timpul folosirii aplicației”.
– “Cameră foto” : “În timpul folosirii aplicației”.
– “Semnal telefon“.

2.Configurează setările din telefon
Intră în setările telefonului sau în ” Informații despre aplicație” , “Permisiuni” și selectează:
– “Notificări în aplicație” (Permite / Allow notifications)
– “Locație” (Permite întotdeauna / Allow all the time)
– “Cameră foto ” (Permite când se utilizează aplicația / Allow only while using the app)
– “Permisiune telefon   / Celuar data “

Standard, aplicația se instalează în limba selectată pe telefon.

Pentru telefoanele cu sistem Android
În aplicația mobilă LoadHub apasă iconița Meniu  ≡  din colțul stânga sus 
Selectează “Schimbă limba” și alege  limba dorită: română sau engleză. 

Pentru telefoanele cu sistem iOS
Intră în setările telefonului ->Limbă/ Language -> alege Română /Engleză

Secțiunile principale Meniu ≡

Detalii vehicul – introdu sau modifică numărul capului tractor și remorcii. În secțiunea “Cele mai recente” poți alege din ultimele 5 vehiculele adăugate recent.
Istoric transporturi – vezi transporturile efectuate și documentele asociate fiecăruia. Aici poți încărca poză cu CMR confirmat după finalizarea cursei.
Contul meu – email utilizator, resetare parolă, termeni și condiții, confidențialitate.
Schimbă limba – selectează limba favorita (Română, Engleză) în aplicație
Setări permisiuni – activare permisiuni: Notificări, Locație, Cameră pentru utilizarea corectă a aplicației
Ajutor –  Întrebări și răspunsuri – informații legate de utilizarea aplicației
Ieșire din cont

Deschide aplicația, adaugă LoadPin primit de la dispecer sau client și apasă butonul. Se vor afișa toate codurile UIT pentru acel LoadPin:

Card 1: nume client, număr vehicul, butoane “Finalizează toate cursele” și “Start GPS toate cursele”. Ele pornesc/opresc monitorizarea tuturor codurilor UIT din acel LoadPin.

Card 2/3/etc: dacă sunt mai multe coduri UIT de la același client, în acel transport, apare câte un card pentru fiecare cod UIT. Acesta conține: codul UIT propriuzis, adrese de încărcare/descărcare, buton “Deschide hartă”, butoane “Finalizează” și “Start GPS” doar pentru acel cod

Secțiune “Documente” – unde poți încărca foto CMR confirmat după finalizarea cursei.

Buton “+Adaugă LoadPin” – dacă în vehicul se transportă concomitent mărfuri de la mai multi clienți, pentru fiecare client se adaugă un alt LoadPin

1. Adaugă LoadPin primit de la dispecer sau client. Se vor afișa unul sau mai multe codurile UIT-urile pentru acel LoadPin

2. Pornește monitorizarea – apasă “Start GPS” în dreptul fiecărui cod UIT la plecarea de la fiecare încărcare sau  “Start GPS toate cursele” dacă ai mai multe coduri UIT încărcate din aceeași locație sau dacă încarci din afara României.

3. Oprește monitorizarea – apasă “Finalizează” pentru UIT-ul aferent sau “Finalizează toate cursele” după finalizarea descărcării mai multor coduri în aceeași locație.

4. Dacă în vehicul se transportă concomitent mărfuri de la mai multi clienți, adică sunt mai multe LoadPin-uri pentru aceeași cursă, se repetă pornirea, respectiv oprirea monitorizării GPS pentru fiecare LoadPin.

Meniul ≡   selectează  “Istoric transporturi “
• Selectează cardul cursei finalizate
• Click în secțiunea “Documente” , se deschide camera, se fotografiază CMR-ul confirmat și se apasă “✓”
• Pentru a schimba poza, apasă butonul “Schimbă cmr“ și fotografiază din nou.

Dacă există mai multe CMR-uri pentru aceeași cursă, respectiv un CMR per cod UIT, se repetă procesul pentru fiecare cod UIT.

1. Șofer 1(inițial) apasă Pauză GPS la toatecodurile UIT și închide complet aplicația.
2. Șofer 2 ( cel care preia marfa) se loghează în contul lui de LoadHub din propriul telefon
3. Sofer 2 actualizează în aplicație numerele auto din Meniu ≡ ->”Detalii vehicul”. Acestea trebuie să fie numerele cap tractor și semirecorcă cu care preia marfa.
4. Sofer 2 introduce în LoadHub același LoadPIN și apasă “Start GPS” pentru a reporni monitorizarea.
5. Soferul 2 apasă “Finalizează” după descărcare.

Meniul ≡  selectează  “Detalii vehicul “

• Completează câmpurile cap tractor și remorcă cu informațiile noi
• Apasă butonul “Actualizează detalii vehicul”
• Apasam “OK” la Salvat cu success!

Dacă un LoadPin conține mai mult de 1 cod UIT și fiecare cod UIT se descarcă în altă locație, este recomandată finalizarea monitorizării GPS individual pentru fiecare cod UIT, după descărcare.

Intră în LoadPin-ul aferent, pe cardul codului UIT descărcat și apasă “Finalizează”.

EROARE:  “OFFLINE: Fără conexiune la internet“ / “No internet connection. Please check your network“
Acest mesaj atenționează că nu există o conexiune la internet pe telefonul mobil.

SOLUȚIE: verifică dacă sunt activate pe telefon: datele mobile, roamingul sau abonamentul de date mobile.

EROARE:  “Nu pornește GPS-ul“ / “Permisiunea pentru locație nu este setată pe “Permite întotdeauna““

SOLUȚIE: Verifică în Setări telefon permisiunile aplicației LoadHub, secțiunea Locație să fie selectată opțiunea “Permite mereu/ Allow all the time“

EROARE:  “LoadPin-ul există în aplicație. “

SOLUȚIE: Acest LoadPin a fost finalizat și poate fi accesat din Meniu ≡ -> “Istoric transporturi”

EROARE:  “Detaliile vehiculelor din declarațiile de transport UIT ale acestui LoadPin nu corespund cu cele deținute de tine.“
 Numerele auto cap tractor/ remorcă din codul UIT sunt diferite de numerele auto setate în aplicația LoadHub.

SOLUȚIE: Asigură-te că numerele de înmatriculare din aplicație corespund cu vehiculul care preia marfa: Meniul ≡  “Detalii vehicul ”  Dacă eroarea persistă, contactează dispecerul pentru actualizarea datelor auto în codul UIT și LoadPin.

Da. LoadHub înregistrează automat poziția GPS și alte informații relevante chiar și fără conexiune la internet.

Datele se sincronizează automat când conexiunea revine.

La scurt timp după sosirea la garaj sau la adresa de descărcare, aplicația va intra automat în modul “Pauză”.

În situația în care șoferul se îndepărtează pe distanțe sau perioade mai lungi de timp de locația camionului, el trebuie să inchidă complet aplicația LoadHub. Aceasta nu trebuie să mai ruleze nici în fundal.

La revenirea șoferului în locație, aplicația mobilă LoadHub trebuie redeschisă și poate fi finalizată monitorizarea.

Scroll to Top